Nabór na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika - stanowisko urzędnicze pracownika ds. obsługi Świadczeń Rodzinnych, Funduszu Alimentacyjnego, Świadczeń Wychowawczych, oraz świadczeń z programu ,,Dobry start”
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży
ogłasza nabór na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika
na stanowisko urzędnicze pracownika
ds. obsługi Świadczeń Rodzinnych, Funduszu Alimentacyjnego, Świadczeń Wychowawczych, oraz świadczeń z programu ,,Dobry start”
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność interpretacji przepisów prawa, w tym znajomość: ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy ,,Za życie” oraz ustawy o samorządzie gminnym,
- umiejętność praktycznego stosowania KPA w postępowaniu administracyjnym,
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy w zespole, odporność na sytuacje stresowe, samodzielność i sumienność,
- umiejętność komunikowania się z klientem,
- umiejętność formułowania decyzji oraz pism administracyjnych,
- umiejętność analitycznego myślenia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- udzielanie informacji dotyczących prawa do świadczenia wychowawczego, uprawnień do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń z programu ,,Dobry start” wraz z wymaganymi dokumentami,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie spraw dotyczących świadczeń wychowawczych, rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń
z programu ,,Dobry start”, - przygotowywanie decyzji administracyjnych, postanowień w sprawach indywidualnych
z zakresu świadczeń wychowawczych, rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń z programu ,,Dobry start”, - przyjmowanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz aktami sprawy organowi odwoławczemu,
- przygotowywanie list wypłat przyznanych świadczeń,
- prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej świadczeń wychowawczych oraz świadczeń rodzinnych,
- współpraca w zakresie przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego
z urzędami wojewódzkimi, - przygotowywanie materiałów statystycznych i analitycznych,
- przygotowywanie sprawozdań,
- prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży przy ul. Paderewskiego 11. Budynek bez podjazdów dla wózków inwalidzkich. Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze. Umowa zawierana jest na zastępstwo, na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (sierpień 2019) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chełmży,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
- oświadczenie: o niekaralności, o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności, w przypadku składania aplikacji przez osobę niepełnosprawną,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) Dz. Urz. UE.L. 119 z 04.05.2016 r. str. 1).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży – pokój nr 6 (I piętro) w zamkniętych kopertach lub przesłać pocztą na adres Gminnego Ośrodka pomocy Społecznej, ul. Paderewskiego 11, 87-140 Chełmża z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko urzędnicze ds. Świadczeń Rodzinnych, Funduszu Alimentacyjnego, Świadczeń Wychowawczych, oraz Świadczeń z programu ,,Dobry start” ” w terminie do dnia 23 września
2019 r. do godz. 14:00 włącznie.
Za datę złożenia oferty uważa się datę i godz. wpływu do tut. Ośrodka. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane. Złożonych ofert nie zwracamy. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminachelmza.pl).
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
/ - / Anna Bykowska
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Bykowskadata wytworzenia: 2019-09-13
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2019-09-13 13:04
- zmodyfikował: Pawel Rutkowskiostatnia modyfikacja: 2019-09-13 13:05
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Bykowskadata wytworzenia: 2019-09-13
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2019-09-13 13:07
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Bykowskadata wytworzenia: 2019-09-13
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2019-09-13 13:07
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Bykowskadata wytworzenia: 2019-09-13
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2019-09-13 13:07
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Bykowskadata wytworzenia: 2019-09-13
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2019-09-13 13:06