W celu złożenia wniosku do Urzędu Gminy Chełmża konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP. Adres skrytki ePUAP( /1k6o1ww2df/SkrytkaESP ).
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Gminy Chełmża:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie ePUAP
- Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres info@gminachelmza.pl. Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument drogą wymienioną w pkt.1.
- Dostarczenie dokumentów w godzinach w dni powszednie od 7:00 do 15:00 do sekretariatu Urzędu Gminy mieszczącego się w pomieszczeniu nr 19 przy ul. Wodnej 2 w Chełmży na następujących nośnikach danych:
- Dyskietka 1,44 MB
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Gminy Chełmża:
-
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
-
Akceptowalne formaty załączników to:
-
DOC, RTF
-
XLS
-
CSV
-
TXT
-
GIF, TIF, BMP, JPG
-
PDF
-
ZIP
-
-
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
-
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2010-09-21 11:08
- zmodyfikował: Pawel Rutkowskiostatnia modyfikacja: 2021-03-23 12:29