Wykonawcy biorący udział
w postępowaniu
Informacja o zmianie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dot. zmiany treści SIWZ w przetargu na realizację projektu pn. „ System Elektronicznego Obiegu Dokumentów polegającą na dostawie systemu elektronicznego obiegu dokumentów wraz z wdrożeniem w Urzędzie Gminy Chełmża”.
W związku z licznymi pytaniami Wykonawców i wniesionym protestem, Zamawiający korzystając z przysługującego mu prawa na mocy postanowień art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm) wprowadza następujące zmiany w treści SIWZ w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego jak niżej:
1) rozdział III – opis warunków – punkt 6 - w celu zapewnienia należytej jakości przedmiotu zamówienia- podpunkt 1 – potwierdzenie spełnienia minimalnych warunków technicznych:
a) zamawiający poprzez udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania dokonał zmiany Specyfikacji Technicznej – minimalnych warunków technicznych przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym wszystkie udzielone zmiany są opublikowane na stronie internetowej zamawiającego i stanowią one załączniki do SIWZ oraz niniejszej informacji, które należy uwzględnić przy składaniu ofert.
b) Jednocześnie w odniesieniu do tego punktu w zał. nr 2 do SIWZ w punkcie I - Licencja na oprogramowanie do elektronicznego obiegu dokumentów (40 licencji – stanowisk komputerowych) w części opisowej ( drugi akapit) skreśla zapis o treści:
„W cenę licencji należy wliczyć instalację systemu operacyjnego Centos lub Debian oraz instalację systemu elektronicznego obiegu dokumentów na serwerze, uruchomienie kopii zapasowej wszystkich niezbędnych danych z systemu elektronicznego obiegu dokumentów wykonywanej na streamer.”
W miejsce tego zapisu wprowadza się następującą zmianę:
„System operacyjny serwera musi pochodzić z rodziny systemów Linux. W cenie Systemu elektronicznego obiegu dokumentów należy uwzględnić cenę instalacji przez Wykonawcę systemu operacyjnego oraz uruchomienie wykonywania kopii na zaoferowanym systemie operacyjnym.”
2) rozdział III – opis warunków – punkt 6.8 – zamawiający skreśla punkt 8 , co oznacza że przedmiot zamówienia – sprzęt i oprogramowanie nie musi pochodzić od producentów posiadających certyfikaty ISO 9001:2000 i ISO 14001. W myśl tego przestają obowiązywać wszelkie zapisy w tym zakresie w treści zał. nr 2 do SIWZ – Specyfikacji technicznej. Automatycznie nie obowiązuje zapis rozdz. IV – wykaz oświadczeń i dokumentów pkt 3 ppkt 5 ostatnia część zdania: „że sprzęt pochodzi od producentów posiadających certyfikaty ISO 9001:2000 i ISO 14001”. Na tę okoliczność Oferenci nie składają oświadczenia.
3) Jednocześnie w celu umożliwienia Wykonawcom prawidłowego przygotowania ofert i uwzględnienia zmian treści SIWZ, Zamawiający przedłuża termin składania ofert w w/w postępowaniu do dnia 25 maja 2009r. do godz. 09.30. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 maja 2009r. o godz. 10.00 .
Do wiadomości :
1. Uczestnicy postępowaniaMetryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2009-05-13 14:16
- zmodyfikował: Pawel Rutkowskiostatnia modyfikacja: 2009-05-13 14:19