OGŁOSZENIE NR ZEAS.1110.7.2017
Kierownika Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół Gminy Chełmża
z dnia 6 września 2017 r.
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Kierownik Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół Gminy Chełmża ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół Gminy Chełmża, ul. Paderewskiego 11A, 87-140 Chełmża.
1. Stanowisko pracy: inspektor ds. gospodarki pozabudżetowej.
2. Niezbędne (obowiązkowe) wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe (kierunek/specjalność: finanse, rachunkowość, ekonomia);
6) minimum 2 lata stażu pracy zawodowej w księgowości;
7) biegła znajomość obsługi komputera (oprogramowanie biurowe);
8) znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, kodeksu postępowania administracyjnego oraz samorządu gminnego.
3. Podstawowe zadania obsługiwane przez stanowisko:
1) realizacja zadań z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości, w tym prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz budżetowych wydzielonych rachunków dochodów jednostek oświatowych Gminy Chełmża;
2) prowadzenie rejestrów podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT;
3) prowadzenie ksiąg rachunkowych Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych jednostek oświatowych;
4) prowadzenie ksiąg rachunkowych Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej Pracowników Oświaty Gminy Chełmża;
5) dokonywanie operacji kasowych, przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat gotówkowych;
6) przygotowywanie przelewów bankowych;
7) wydawanie i rozliczanie druków ścisłego zarachowania;
8) przygotowywanie i rozliczanie inwentaryzacji w jednostkach obsługiwanych przez ZEAS Gminy Chełmża;
9) prowadzenie spraw związanych ze stypendiami szkolnymi;
10) inne czynności zlecone przez Głównego Księgowego lub Kierownika ZEAS-u.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) wymiar zatrudnienia – pełen etat;
2) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Umowa może zostać poprzedzona umową na okres próbny.
3) służba przygotowawcza;
Jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym może zostać skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem pisemnym.
4) miejsce wykonywania pracy – Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Chełmża, ul. Paderewskiego 11A, 87-140 Chełmża;
5) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
6) obsługa urządzeń biurowych.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia tj. w m-cu sierpniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół Gminy Chełmża w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
3) oświadczenia o:
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
d) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych;
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje (szkolenia/kursy/uprawnienia);
5) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
6) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeśli dotyczy).
Dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ. U. z 2016 r., poz. 922).
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
1) Miejsce składania dokumentów: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Chełmża, ul. Paderewskiego 11A, 87-140 Chełmża, II piętro.
2) Ostateczny termin składania dokumentów: 18 września 2017 r. do godz. 15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do ZEAS-u).
Dokumenty, które wpłyną do ZEAS-u po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
3) Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko-inspektor ds. gospodarki pozabudżetowej”.
4) Kandydaci, których aplikacje spełniły wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie testu/rozmowy kwalifikacyjnej.
5) Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w biuletynie Informacji Publicznej Gminy Chełmża (www.bip.gminachelmza.pl)oraz na tablicy ogłoszeń ZEAS-u Gminy Chełmża.
6) Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów przechowywane będą zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Kierownik Zespołu
Ekonomiczno-Administracyjnego
Szkół Gminy Chełmża
/Katarzyna Podlaszewska/
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2017-09-06 12:28
- zmodyfikował: Pawel Rutkowskiostatnia modyfikacja: 2017-09-11 09:15
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2017-09-06 12:29
- zmodyfikował: Pawel Rutkowskiostatnia modyfikacja: 2017-09-11 09:17
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2017-09-06 12:29